Výměna pro slovenské zákazníky
Jak?
Formulář pro vratky posíláme v každé zásilce. Najdete ho na druhé straně faktury. Je třeba ho vložit do vráceného balíčku.
- Nepoužité zboží, které chcete vrátit, znovu zabalte do původního obalu tak, aby nedošlo k poškození obalu a obsahu balíčku. Když se tak nestane, musíme občas něco strhnout z původní částky, abychom zboží dostali do původního stavu. Na balíček nepište žádné adresy.
- Nyní s balíčkem zajděte na kteroukoliv Zásilkovnu, obsluze řekněte kód 97416378 a ona nám zásilku ihned přepošle. Vše se děje automaticky a zcela ZDARMA.
- Nevyhovuje? Balíček nám můžete poslat Slovenskou poštou (ale vždy BEZ dobírky) na adresu: FROGMAN s.r.o. | P.O.BOX 901 | Detašované pracovisko - Sihoť | 911 01 Trenčín |. Na balík napište ID 2874.
- Peníze vrátíme na účet, jakmile nám zboží dorazí. Nevyměňujeme. Je třeba vždy udělat novou objednávku.
Co když zboží nesedí, nelíbí se mi a chci za něj něco jiného?
Nevadí ! U nás máte 100 dní na vrácení bez udání důvodu. Nemusíte tak spěchat.
Stačí nám zboží vrátit a objednat si nové zboží ve správné velikosti, barvě, střihu. My vám vrátíme peníze, jakmile nám zboží dorazí. Vše tak proběhne rychleji, než kdybychom si vše zdlouhavě vyměňovali.:)
Navíc vám vrátíme Vámi původně zaplacené poštovné !!!